Pirkimo ir pristatymo taisyklės:
- Prekės pasirinkimas mūsų elektroninėje parduotuvėje www.metalospalvos.lt
- Klientas tinklapyje pasirenka tinkamą prekę.
- Atsiskaitymas už pasirinktą prekę:
- Už mūsų gaminamas krosneles galima atsiskaityti bankiniu mokėjimu.
- Krosnelės yra patikrintos, jog viskas veiktu tinkamai. Klientui siunčiamos patikrintos, tvarkingos prekės. Mūsų krosnelėms suteikiama 2 metų garantija.
- Pirkėjas pasirenka prekės pristatymo/atsiėmimo būdą – už pristatymą mokės pats, arba atsiims vietoje.
- Pirkėjas gaus pranešimą apie išsiųstą arba paruoštą atsiimti prekę.
Užsakymų pristatymas
- Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
- Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
- Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
- Pristatymo išlaidos nuo 50eur visoje Lietuvoje.
- Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą 30eur mokestį.
- Pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas.
- Visos siuntimo taisyklės galioja Lietuvos teritorijoje. Dėl pristatymo į kitas Europos šalis visada būtina išsiaiškinti visas sąlygas su vadybininkais.
Grąžinimas ir garantinis taisymas:
Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?
Kokybės garantija suteikiama visoms mūsų prekėms. Ši garantija dar vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.
Kiek laiko trunka remontas?
Pašalinti dėl gamintojo kaltės atsiradusius gedimus įprastai trunka nuo 2 iki 3 savaičių, skaičiuojant nuo produkto perdavimo į garantinį servisą dienos. Paaiškėjus, kad remontui yra reikalinga detalė, kuri turi būti pristatyta iš užsienio, laukimo terminas yra pratęsiamas iki 45 dienų.
Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?
- Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.
Tačiau, per 14 dienų galima gražinti tik kokybiškas prekes, yra tam tikrų išimčių, kurios aptariamos žemiau: - Pakuotė turi būti nepažeista.
- Prekė turi būti nepažeista.
- Prekė turi būti nepanaudota.
- Klientas prekes gražina savomis lėšomis.